همه خودشان نيستند اين روزها...

خرید بک لینک

واقعا نمیدونم چی بنویسمدر این حد توهین و تحقیر از طرفخانواده.خواهر من کاش بفهمی برای موقعیتی کهتوش گرفتار شدین کوبیدن بقیه راه چارش نیستاز اینکه به خاطر ما دست به این کار زدینخیلی ممنونیم ، از اینکه اوضاع اینجوری شدمتاسفم ، از اینکه احساس میکنی این اوضاعتقصیر ماست ، تا قبل از اینکه خیلی دیر بشهجمع و جور کنید برگردید تا بیشتر از این شرمندهشما نشدیم. تنهایی همیشه قسمت ما بوده و هستولی ای کاش هیچوقت کسیو سرزنش نکنید بابتزندگی ای که فکر میکنه درست بوده.خیلی غمگینم بابت حرفای دیروز ولیسعی میکنم دلم مثل همیشه نشکنه و با گریهخودمو اروم کنم. همه خودشان نيستند اين روزها......

ما را در سایت همه خودشان نيستند اين روزها... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 5 تاريخ: شنبه 1 بهمن 1401 ساعت: 19:40

صفحه بندی